Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie rekonstrukce žst. Letovice
Dorko, Patrik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Letovice pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se dále zabývá úpravou železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice. Součástí práce je také prověření možnosti vložení nove zastávky.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Chlumec nad Cidlinou - Trutnov, km 103,7 - km 107,109
Pěknicová, Daniela ; Vrba, Tomáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rekonstrukci jednokolejné železniční celostátní tratě Chlumec nad Cidlinou - Trutnov v úseku, který začíná před železniční zastávkou Prosečné v km 103,7 a končí v km 107,109 napojením na výhybku č. 15 v železniční stanici Hostinné. V rámci práce je navržená konstrukce železničního svršku s nově navrženými geometrickými parametry koleje. Dále je vyřešeno odvodnění tratě a návrh technologie provádění prací.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Francová, Aneta ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zjištění příčných odporů na pražcích s použitím plastové pražcové kotvy, označené jako EVA V. Měření jsou prováděna pomocí speciálního vytlačovacího zařízení na zkušebním úseku na trati Svitavy–Žďárec u Skutče. Dále je provedeno srovnání naměřených příčných odporů s odpory vznikajícími na pražcích za použití ocelových pražcových kotev a bez kotev. Závěrečným úkolem je stanovit, zda je možné použití plastových kotev v provozované koleji.
Interakce koleje a mostu
Kapounek, Jan ; Kubelka, Jan (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k posouzení kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje na 5 připravovaných mostních objektech vysokorychlostních tratí v ČR ve stupni Dokumentace pro územní rozhodnutí. Výstupem analýzy těchto mostů je indikace a popis problematických míst vyskytujících se ve výpočtu a vytvoření doporučeného postupu výpočtu kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje metodou Komplexní analýzy pro mosty na vysokorychlostních tratích v ČR. Na základě tohoto doporučeného postupu je vytvořen jednoduchý model mostu.
Bezstyková kolej v obloucích malých poloměrů
Peřinová, Kateřina ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje. Je sestaven přehled současného stavu poznání v oblasti bezstykové koleje. V praktické části je vytvořen model traťového úseku, ve kterém se hodnotí vliv některých parametrů na ztrátu stability bezstykové koleje a je porovnáván s analytickým výpočtem.
Spolupůsobení bezstykové koleje a mostní konstrukce
Vendel, Jiří ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je porovnat různé analýzy spolupůsobení bezstykové koleje a mostu, uvedené v domácí a zahraniční literatuře a dále porovnat ustanovení předpisu S3 Železniční svršek a ČSN EN 1991-2 (73 6203) Eurokód 1: Zatížení konstrukcí - Část 2: Zatížení mostů dopravou.
Nelineární analýza bezstykové koleje v obloucích malého poloměru
Murínová, Klára ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá vliv poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje v obloucích s malými poloměry. Pozornost je věnována hlavně obloukům s poloměrem menším než 300 m. V úvodní části práce je souhrn teorie bezstykové koleje a vliv parametrů koleje na její stabilitu. Druhá část práce se věnuje sestavení numerického modelu koleje v oblouku, na kterém je pozorováno chování při teplotním zatížení v kladných i záporných hodnotách. Proměnnými hodnotami v modelu jsou tvary kolejnic a různé poloměry směrových oblouků. V závěru jsou vyhodnocovány průběhy příčných posunutí v závislosti na teplotním zatížení.
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Hyžák, Vít ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá příčným odporem pražců s plastovými pražcovými kotvami EVA V. Součástí práce je porovnání naměřených hodnot příčného odporu pražců s pražcovými kotvami z plastu, z oceli a bez kotev. Dále tento dokument obsahuje srovnání příčného odporu pražců s plastovými pražcovými kotvami v době krátce po rekonstrukci železničního svršku s hodnotami naměřenými s odstupem přibližně 7 měsíců na téže trati a stanovení, zda je tento typ kotev vhodný pro použití v konstrukci trati.
Modernizace trati Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h
Hašek, Jan ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční trati č. 300 Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h. Řešený úsek se nachází mezi stanicemi Luleč a Ivanovice na Hané. Diplomová práce je zpracována ve dvou variantách. První varianta navrhuje vedení trati přes žst. Vyškov, včetně nezbytných úprav dotčené železniční stanice. Druhá varianta navrhuje vedení trati mimo Vyškov s mimoúrovňovým připojením železniční stanice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.